“Koude acquisitie is dood!”

“Ik heb er zelf een hekel aan als ik word gebeld, dus een ander wil ook niet gebeld worden”

“Koude acquisitie levert niks op”

“Ze beloven een hoop, maar uiteindelijk leveren ze niets”

“Ik begin al te zweten bij het idee alleen al van telefonische acquisitie”

“Stress is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan het plegen van telefonische acquisitie”

Dit is een kleine opsomming uit de gesprekken die ik het afgelopen half jaar heb gehad met verschillende ondernemers en hun werknemers op het gebied van acquisitie en met name telefonische koude acquisitie.

En wellicht herkent u zichzelf hier ook in, want uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 70% van ondernemers en accountmanagers in de binnen- en buitendienst een verhoogde hartslag krijgt bij het plegen van koude acquisitie en dat is niet omdat ze staan te trappelen om de telefoon op te pakken… Sterker nog, velen worden er nerveus van en ervaren het zelfs als stressvol!

Maar waarom willen ze dan toch in de sales blijven werken en wat hebben de ondernemers en hun werknemers gemeen? Passie voor hun product of dienst!

Dit geld ook voor ons bij WBO Services, want wij hebben passie voor koude acquisitie!

Stelt u zich eens voor; een verkoopteam dat enthousiast wordt van telefoneren, een verkoopteam dat zich niet bij de eerste nee aan de kant laat schuiven maar juist doorvraagt – zónder irritant te worden, een verkoopteam die wel raad weet met tegenwerpingen en zelfs wordt gezien als sparringpartner van uw potentiële klanten. Geen stress meer, geen zwetende oksels of accountmanagers die ophangen na de eerste tegenwerping.

Het enige wat u nog hoeft te doen is de nieuwe klanten te verwelkomen en uw passie delen voor een langdurige klantrelatie.

Vraag deze service aan