“Hoe zal het product aan komen bij de klant? Je ziet nooit wat er bij de postbezorger in de bus gebeurd..”

“Wat vond de klant van de verpakkingswijze?”

“Is het product/de dienst wat de klant er van had verwacht?”

“Zou de klant dit aanbevelen aan vrienden/familie/kennissen?”

Zomaar een greep uit verschillende vragen die altijd rondzweven in de gedachten van ondernemers en hun werknemers. Bedrijven hebben vaak te weinig tijd voor de after-sales, of de nazorg van de afgeronde verkopen. Laat WBO Services hier nou net bij kunnen helpen…

Lever ons een lijst aan met klanten die recentelijk een aankoop hebben gedaan bij uw bedrijf en wij vragen naar de informatie die u wilt hebben. Voor het bellen doorlopen we samen met u het voortraject om te bepalen welke informatie we willen achterhalen en welke vragen hier bij horen. Na het bellen ontvangt u een overzichtelijke rapportage met alle antwoorden op de vragen per klant en dus per aankoop, om op te nemen in uw CRM systeem.

Vraag deze service aan