“Wat vind de klant eigenlijk van ons bedrijf?”

“Wat komt er in de klant op als ze onze naam horen?”

“Hoe ervaren ze ons nieuwe product/onze nieuwste dienst?”

Vragen waar je niet altijd antwoorden op krijgt vanuit de klanten als je dit tussen neus en lippen door vraagt. Door ze op de juiste manier te bellen en benaderen, krijg je wél de antwoorden op deze vragen. WBO Services heeft zijn eigen bewezen methode om op een correcte manier in contact te komen met (oud)klanten van uw bedrijf.

Onderzoek wijst uit dat maar liefst 70% van de bedrijven in de B2B markt niet sterk verbonden is met een vaste leverancier van een product of dienst. Sterker nog, de gemeten klantloyaliteit ligt slechts op 10%. Dit is door middel van een klanttevredenheidsonderzoek te verhogen door de juiste informatie te achterhalen:

  • Wat verwachten onze klanten van ons?
  • Wat zijn de belangen van onze klanten?
  • Wat is de situatie voor ze met ons in aanraking komen?
  • Wat is de situatie na dat ze met ons in aanraking komen?

Door middel van deze en meerdere vragen kunnen wij van WBO Services een significante bijdrage leveren aan het verhogen van de klantloyaliteit binnen uw organisatie. In het voortraject stellen wij samen met u een gerichte vragenlijst op die speciaal samengesteld is voor het product of voor de dienst waar u meer inzicht in wilt hebben. Deze antwoorden krijgt u in een nette rapportage van ons aangeleverd als het klanttevredenheidsonderzoek er op zit.

Vraag deze service aan