Om u en uw bedrijf zo goed mogelijk van dienst te zijn lopen wij graag het gehele traject met u door. Hiervoor willen wij graag zo kort mogelijke lijnen hanteren. Door middel van wekelijkse rapportages en een bijhorende telefonische evaluatie, zorgen wij voor maximale tevredenheid bij onze opdrachtgevers.

Allereerst bepalen wij samen met u de doelstellingen voor de samenwerking;

  • Wat wilt u bereiken?
  • Hoe kunnen wij u het beste van dienst zijn?
  • Welke doelstellingen spreken we af voor de looptijd van de opdracht?

Daarna zullen wij starten met de opdracht en tussendoor houden wij u aangesloten bij onze werkzaamheden. Per moment van uitvoeren houden wij de rapportages up to date en die sturen wij aan het einde van de week naar u toe. Zo bent u op de hoogte van onze werkzaamheden die wij voor u uitvoeren en kunnen wij bij het wekelijkse belmoment bepalen of er bijgestuurd moet worden.

Zodra de looptijd van de opdracht ten einde is, zullen we aan de hand van een eindevaluatie de opdracht afsluiten. Hierbij zullen ook de eindrapportages en eventuele leadlijsten overgedragen worden. Daarnaast zullen wij gezamenlijk met de opdrachtgever een feedbackformulier invullen.